onsdag 8. oktober 2008

Da er jeg endelig i gang med 23 ting. Har mye å ta igjen, skjønner jeg, - skal forsøke å løpe etter de andre så godt jeg kan. Men allerede nå ser jeg et "stort" problem - jeg må hele tida endre på ordene mine før jeg sender dem ut i verden. Greier ikke å bestemme meg for å sette punktum! Får øve meg på å gi litt blaffen.
Skal jeg si noe om bøker? Nei, ikke i dag. Akkurat nå er jeg best på å snakke om girstenger som ikke fungerer. Grrr... Men fotgjengere er jo ok, vi også!
Er jeg ute i verden nå??

3 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Du er ute i blogg-verden :-)

Kjenner igjen det med å ikke klare å bestemme seg for å sette punktum. Det er vanskelig å ikke være for pirkete på innleggene! I dette kurset skal det skrives innlegg for hver ting man gjør, så det blir (forhåpentligvis) lettere å gi blaffen etterhvert.

I danskenes 2.0-manifest er et av punktene at man skal gi mer blaffen - publisere, få det ut! Det er lov å gjøre feil, og man skal ikke vente på at alt er perfekt. Videoen anbefales :-)

Hilsen Anita
- en som også prøver å gi mer blaffen, og som etterhvert har blitt ganske god på det (syns hun selv ihvertfall :-)

Solgunn sa...

Hei Bente. Kan du legge av Isabel Charlotte Hansen til meg? Fint bilde av hunden!

Lillian sa...

Vi er flere som strever med å sette punktum, Bente! Fikk sjokk da jeg så hvor mange ganger jeg hadde vært inne og redigert noe jeg la ut på Wikien.... 10 ganger...