fredag 31. oktober 2008

Så langt...

Er heldig som har flere å samarbeide med om dette, men likevel synes jeg ikke det er så enkelt. kan nok skyldes at det blir veldig lenge mellom hver økt, og at arbeidet ikke er helt systematisk (- har visst lest lite på selve "oppgavene"...)
Har ordna (husker ikke hva det heter på fint!) noen RSS-filer, men enda ikke fått til å få dem inn i bloggen min - og dit burde de jo komme, er ikke det den enkleste måten å se dem på?
Ellers har Frøydis og jeg sittet og knotet litt i dag, artig å sitte ved siden av hverandre og nettprate! Men det er fryktelig lett å miste tråden, vi har prøvd å "bli venner" og dele elementer, og underveis er det diverse andre ting vi ramler borti. "Men du, hvordan gjør jeg nå?" "Oi, min side ser ikke sånn ut, hvordan kom du dit?" "Nei, si det?! Men her står det vi snakka om i sted, tror du at..." Osv, osv. Så jeg er litt usikker på hva jeg egentlig har lært i dag, selv om jeg har jobba!

1 kommentar:

Anita Steigre sa...

Antagelig mer enn du tror ;-) Høres ut som dere jobber veldig bra med tingene, og litt usystematisk skal det visst være med disse 2 null-tingene. Fort gjort å komme borti ting og bli avledet til andre ting...